Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Mediterráneo nº 6. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania
Estudio del programa de Historia de España en las Secciones Bilingües de la Consejería de Educación en Polonia
EDIF 53. ¿Cómo han evolucionado los salarios de los docentes y cómo son respecto a los de los empleados con educación terciaria?
Programa de aprendizaje de conceptos
PIAAC Ciclo 2. Programa para la Evaluación Internacional de las Competencias de la población Adulta
Lengua extranjera II: inglés. Materiales didácticos. Bachillerato
Revista de educación nº extraordinario año 2005. Sociedad lectora y educación
Boletín de educación educaINEE nº 74. TIMSS 2019. Resultados sobre conciencia medioambiental
Revista de educación nº 206
Diagnóstico General del Sistema Educativo. Avance de resultados