Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Formación profesional a distancia. Revestimientos continuos conglomerados
JEFE-Vi I: Contribuciones a las Primeras Jornadas de Español para Fines Específicos de Viena. Viena, 13 y 14 de octubre de 2017
La enseñanza del español en el sistema educativo brasileño
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1994
redELE nº 11. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Boletín de educación educaINEE nº 69. Pruebas adaptativas en las evaluaciones educativas internacionales
Evaluaciones externas internacionales del sistema educativo
Docentes y asesores españoles en Alemania. Guía 2023-2024
Itinerario urbano de Calatayud. Zona primera: Virgen de la Peña y Barranco de las Pozas
Teacher Snippets. ¿Qué ideas erróneas tienen los alumnos sobre la gravedad?