Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Infoasesoría nº 135. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review
Orientaciones profesionales para bachilleres superiores
Guía de recursos didácticos. Educación plástica y visual. Educación secundaria obligatoria
Revista de educación nº 263
Alba nº 130. Del 1 al 15 de Octubre de 1969
Revista de educación nº 102
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1976-2. Actos Administrativos. Números del 14 al 26 e índice 2º trimestre
Alba nº 098. Del 1 al 15 de Junio de 1968
Colección legislativa año 2001