Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Auxilio para auxiliares. Propuestas didácticas para las clases de conversación de español 2014
Folletos de la Consejería de Educación (español)
PISA in Focus 82. ¿Cómo se comparan el rendimiento y el bienestar del alumnado de origen inmigrante entre países?
Hispanogalia nº 7. Revista de la cooperación educativa hispano-francesa
El ordenador en Lenguas Extranjeras. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Desarrollo de productos electrónicos I-II. Grado superior
Infoboletín nº 43. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Voces hispanas nº 9
Ejemplificaciones del diseño curricular base. Secundaria obligatoria
La implicación en el trabajo familiar: fuentes de influencia e implicaciones educativas