Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Guía didáctica. Goberno aberto. Educación Secundaria Obligatoria
Evaluación de la enseñanza y el aprendizaje de la lengua inglesa. Educación primaria 1999. Avance de resultados
TIMSS 2019. Estudio Internacional de Tendencias en Matemáticas y Ciencias. Informe español
Píldoras de español: cultura en la clase de E/LE, Vol. 2
Construcción de un traductor
Archivo Histórico Nacional. Sección de Ultramar. Volumen I. Inventario de la serie Gobierno de Puerto Rico
Filosofía. Materiales didácticos. Bachillerato
Primer escalafón del magisterio nacional primario. Maestros, 1946. Folleto 4 (fascículo 2)
Platea del PNTIC : Centro Servidor Ibertex
Una muestra de arquitectura escolar y universitaria. Desde 1980 hasta hoy