
Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146091
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 370
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Revista de educación nº 83
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1960-2. Resoluciones Administrativas. Números del 27 al 52 más 1 número extraordinario e índice 2º trimestre
Cómo hacer inclusiva tu escuela
70 recetas de cocina. Aplicables a los comedores escolares. Programa de educación en alimentación y nutrición
La aventura de aprender. Cómo hacer un banco de tiempo
Del año de la polca: poesía musicalizada de la antología de textos de las secciones bilingües de Polonia
Alumnos con necesidades educativas especiales y adaptaciones curriculares
Tecla nº 4/2023. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Guía para los estudios de módulos profesionales. En la modalidad de enseñanza a distancia
Intervención educativa en autismo infantil I. Tema Cuatro: Alteraciones cognitivas