Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Un marco para el desarrollo de la competencia lectora
Primer escalafón de maestras de escuelas nacionales existentes en 31 de diciembre de 1933
Volumen II. Materiales didácticos. Bachillerato
La evaluación en educación primaria
Materiales para la clase de ELE 2013. Nivel B2
Revista de educación nº 187
Catálogo de publicaciones, 2025
Participación educativa nº 0. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar de Estado. La participación de la comunidad educativa en el debate de la LOE
Canciones populares e infantiles españolas
España y América Latina: influencias mutuas