Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Alba nº 078. Del 1 al 15 de Agosto de 1967
La política educativa del PSOE sobre escolarización y secularización (1976-1996)
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Baloncesto
Estudios en España. Nivel universitario. Año 2004
PISA 2015. Programa para la evaluación internacional de los alumnos. Informe español
Revista de educación nº 327. Educación inclusiva
Resumen Informativo. Febrero 2016. INCUAL
Primer encuentro hispano-mexicano de historiadores
Museo Albertina, un paseo en español por la exposición permanente. De Monet a Picasso
Courses for foreign students in Spain 1976-77