Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
XX Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Mobiliario y equipo para bibliotecas y Casas de Cultura
Alba nº 149. Del 15 al 31 de Julio de 1970
Actas del XXIV seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Español lengua lationamericana
Provisión de puestos de trabajo en centros públicos de preescolar, educación general básica y educación especial
Julio González
Experiencias Educativas Inspiradoras N° 145. Ciencia y diversidad : un camino a la creatividad.
Centenario del poeta Miguel Hernández. Teoría y práctica para el aula de español
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Segovia
Alba nº 150. Del 1 al 15 de Agosto de 1970