Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Páginas
- 284
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
Lengua extranjera: francés. Secundaria obligatoria 3º curso. Materiales didácticos 2
Revista de educación nº 160
Una educación de calidad para todos y entre todos. Propuestas para el debate.
Documentación pedagógico-artística del programa MUS-E ®
Educación inclusiva. Iguales en la diversidad. Formación en red
Boletín de recursos. Departamento de Educación Infantil
Revisión de la OCDE de las políticas para mejorar la efectividad del uso de los recursos educativos
Alba nº 044. Del 1 al 15 de Marzo de 1966
Discurso politico al rey Felipe III al comienzo de su reinado
Calificaciones, por áreas o asignaturas en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1992-93