Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
Participación educativa nº 3. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Participación del profesorado en la educación
Literatura española y universal. Materiales didácticos. Bachillerato
Alba nº 014. Del 16 al 31 de Octubre de 1964
Mi futuro será así. XXIV Certamen artístico y literario 2014
Variedades lingüísticas en España
Formación profesional. Fabricación mecánica. Grado medio. Grado superior
Actividades Agrarias. Programas de Garantía Social
Alba nº 153. Del 15 al 30 de Septiembre de 1970
Spanish/English primary integrated curriculum. Language and literacy
"Asegurar la calidad de la enseñanza es uno de los retos fundamentales de la educación del futuro". Preámbulo de la LOGSE