Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
Revista de educación nº 146
Proyecto Canals. Recursos interactivos de matemáticas. Infantil y primaria
Atlas de Joan Martines (año 1587). Lámina nº 16. Atlántico Septentrional
Escalafón General Fusionado del Magisterio Primario con arreglo a su situación en 1º de enero de 1912. Maestros
Materiales para la clase de ELE 2017-2018
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 24 febrero 2006
Boletín Informativo Número 34 Junio 2022. Eurydice España - Redie
Revista de educación nº 340. La tarea de enseñar: atraer, formar, retener y desarrollar buen profesorado
Intervención educativa en el medio hospitalario. VII Jornadas de Pedagogía Hospitalaria
El desarrollo de las competencias clave en el contexto escolar en Europa: desafíos y oportunidades para la política en la materia