Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Revista de educación nº 254-255. Administración educativa
Análisis de los informes de los estudiantes Sócrates/Erasmus curso 2002-2001
El sistema de acceso a la universidad en España: tres estudios para aclarar el debate
Plan de refuerzo, orientación y apoyo (PROA 2011)
Catálogo general: diciembre 1981/ Servicio de Publicaciones, Ministerio de Educación y Ciencia
Panel de indicadores de la movilidad. Informe sobre la situación de la educación superior 2022/23
Infoasesoría nº 130. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Sección Internacional Española = Sezione Internazionale ad opzione Spagnolo. Educandato Statale "Emanuela Setti Carraro Dalla Chiesa" (Folleto)
Lengua extranjera II: inglés. Materiales didácticos. Bachillerato
Estudios y profesiones en España. Actualización 15-4-82