Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Vida escolar nº 228
El español en el contexto de la integración latinoamericana: interculturalidad, diversidad lingüística, política lingüística y enseñanza
Anuario brasileño de estudios hispánicos XII
Infoasesoría nº 131. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Teruel)
Auxiliares de conversación españoles en el Reino Unido. Guía 2022-2023
Literatura a escena. Una experiencia didáctica en el IES Severo Ochoa de Tánger
Aplicaciones didácticas de la poesía y el arte en el aula de ELE
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen VII. Curso 1944-45
Centro de Recursos de Sofía