Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Imagen. Materiales didácticos. Bachillerato
ED@D - Enseñanza digital a distancia. 4º de ESO. ESO y bachillerato
Revista de educación nº 192
Vida escolar nº 72-73
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Mayo 2008
Vida escolar nº 2
Boletín Informativo INEE Nº.11 septiembre 2022
Revista de educación nº extraordinario año 1989. Los usos de la comparación en ciencias sociales y en educación
Tinta China nº 7
Carta de Servicios. Biblioteca de Educación 2019-2022 (Matriz)