Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
redELE nº 31. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Alba nº 078. Del 1 al 15 de Agosto de 1967
Boletín de educación educainee nº 52. PIRLS 2016. Informe español
Alba nº 091. Del 15 al 29 de Febrero e 1968
La configuración jurídica de las profesiones tituladas. En España y en la Comunidad Económica Europea
V Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas (vol. I)
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Salamanca)
Estudio estatal sobre la convivencia escolar en la educación secundaria obligatoria
La participación de las familias en la educación escolar. Mirando al futuro
Es closos de Ca'n Gaia