Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Informe 2015 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2013-2014. Anexo: Políticas educativas de las comunidades autónomas
National system of education indicators (synthesis) 2000
Revista de educación nº 74
Revista de educación nº 91
Calidad de la dieta y rendimiento académico en escolares: el papel moderador del estado de peso
Guía del tutor. Auxiliares de conversación en España | 2023-2024
El primer año de derecho. Actas de las jornadas de profesores de primer año de la Facultad de Derecho de la Universidad de la Rábida
La educación en España
Espiral nº 16. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Margined@.es nº 11. Instituto Español de Andorra