Proyecto EDIA nº 130. Biodibertsitatea ikertzen
Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Departamentua
HBI honetan biodibertsitatea ikertuko dugu: zer den, nola neur dezakegun, zergatik den garrantzitsua mantentzea, gizakiak duen teknologiarekin zer eragin positibo edo kaltegarri izan dezakeen eta zer egin dezakegun galera saihesteko. Lehen gerturatze bat egingo dugun arren, geroago ikertuko ditugu ekosistemak, izaki bizidunak bizi diren inguruarekin eta beren artean lotzen dituzten harremanak. Sekuentzia didaktikoa askotariko ikaskuntza-egoerek osatzen dute, erronka gisa aurkeztuta, zenbait saiotan lantzeko.
Horiek guztiek STEM konpetentzia eta gainerako funtsezko konpetentziak garatzen laguntzen dute, baita XXI. mendeko hezkuntzaren erronkak ere. Erronka bakoitza ikerketa gidatuen bidez ebazten da, azken ekoizpen batekin lotuta.
- Escritor
- Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Departamentua
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 130
- Materia
- Biología y Geología
- Idioma
- Euskara
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200257063
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 05-04-2024
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 80. Investigando la clasificación del los seres vivos. Biología y Geología. Educaci
Proyecto EDIA nº 156. Building businesses, changing lives
Proyecto EDIA nº 82. La voz de los inventos. Tecnología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA. Recursos educativos abiertos para aprendizaje por proyectos de Inglés en 2º de ESO. "What a digital world!"
Proyecto EDIA nº 172. La vida de las palabras
Proyecto EDIA nº 34. Guía práctica de licencias de uso para docentes. Guías
Proyecto EDIA nº 103. Investigando los hábitos saludables. Biología y Geología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA. Recursos educativos abiertos para Formación y Orientación Laboral
Proyecto EDIA. Recursos educativos para trabajo por proyectos para inglés en Secundaria
Proyecto EDIA nº 28. Viaje a la Alta Edad Media. Ámbito Sociolingüístico. PMAR