Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Matemática básica elemental
Proyecto Globes 2: Vivir la tierra. Unidades Didácticas para Educación Secundaria. Guía didáctica
PISA in Focus 126. Formar la cultura financiera de los estudiantes: el papel de los padres y el entorno socioeconómico
Cursos para extranjeros en España, 1975-76
Cursos para extranjeros en España 1984-85
Anuario brasileño de estudios hispánicos VII
Transatlántica de educación nº 19. México y España: 40 años de destinos compartidos
El desarrollo de la inteligencia fílmica
Materiales quinto centenario nº 8. El español en el mundo
Educación física. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1