Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
EDIF 72. ¿Cómo ha evolucionado el gasto privado en la educación terciaria a lo largo del tiempo y cómo afecta a la participación en la educación?
Paralelo 3 nº 2. Boletín de la Dirección de Programas Educativos en Guinea Ecuatorial
La universidad en España : datos y cifras, 1991
Cultural ambassadors. North American Language & Culture Assistants in Spain 2015
Legislación del Deporte
Química. Materiales didácticos. Bachillerato
Guide pédagogique. Gouvernement ouvert. École élémentaire
Leer.es. Noviembre 2011: Crear. Leer arte. Leer para aprender en arte
Boletín de novedades nº 43. Enero-Febrero 2023. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Infoasesoría nº 106. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo