Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Aljamía nº 10. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Mosaico nº 33. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Revista de Bachillerato nº 12. Octubre - Diciembre 1979
Plan nacional de evaluación de la calidad de las universidades: informe anual de la tercera convocatoria. Febrero 2002
PIRLS 2016. Estudio internacional de progreso en comprensión lectora. IEA. Informe español. Versión preliminar
Calidad para todos. Premio Marta Mata año 2006
Diseño curricular para la elaboración de programas de desarrollo individual. Área de socialización. Educación especial. Documento nº 2 (5ª edición)
Guía para docentes y asesores españoles en Francia
Vida escolar nº 117
Calanda nº 11. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia