Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Treinta años de investigación educativa institucional en España
Materiales curriculares de CC.SS - Geografía e Historia. Primaria
Plan Digital de Centro. Descripción y guía
Vida escolar nº 143 - 144
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1973-2. Actos Administrativos. Números del 14 al 26 e índice 2º trimestre
Tablero vectorial
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2013. Informe español
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Junio 2009
Infoasesoría nº 188. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo
¿Por qué elegir español como lengua extranjera en tu centro?