Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
TIMSS 2019. Estudio Internacional de Tendencias en Matemáticas y Ciencias. Informe español
Anaquel nº 26. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Alba nº 096. Del 1 al 15 de Mayo de 1968
Resúmenes de proyectos de biomedicina y ciencias de la salud financiados con cargo al programa sectorial de promoción general del conocimiento. Año 1990
Problemas de comportamiento: un método de intervención. Manual
El laberinto de la educación pública: globalización, participación, diferencia y exclusión social
English prepositions
Boca Bilingüe nº 1. Revista de cultura en español y portugués
Tecnologías de la información: ciencias de la naturaleza y de la salud. Materiales didácticos. Bachillerato
Revista de educación nº 97