Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Vida escolar Nº 85-86
Calendario Consejería de Educación en Polonia. Andalucía 2021/2022
La física en la E.S.O. Programación curricular de aula
AVE III. Curso de español para secciones bilingües
Revista de educación nº 383. January-March 2019
Estudio Internacional sobre Educación Cívica y Ciudadana. Marco de la evaluación
Acti/España nº 8. Revista de auxiliares de conversación. Actividades para la clase de español
Boletín de educación española nº 4. Cuarto trimestre 2010
Iniciación a la informática. Formación en red
Centro de Recursos de Salvador (BA)