Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Contrastes. Módulos 4º, 5º y 6º
Biblioteca de educación: Historia de una institución
Pido la palabra: método de lengua y cultura españolas. Libro de actividades 2 (edición 2001)
Aula de español nº 13
Limes nº 4. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Alemania. Universidades de élite. Una apuesta por la excelencia
Anuario brasileño de estudios hispánicos XVI
Archivo Histórico Nacional. Sección de Ultramar. Volumen I. Inventario de la serie Gobierno de Puerto Rico
Física y Química. 2º B.U.P. Vol. II
Guía para una escuela activa y saludable. Orientaciones para los centros de educación primaria
Despertemos