Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Un viaje diferente
Language and Culture assistants to Spain 2021
Formación profesional a distancia. Metodología del juego. Ciclo formativo de grado superior. Educación infantil
Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review
Kubyx. Revista de educación y software libre. 2011
La integración de las nuevas tecnologías en los centros. Una aproximación multivariada
Informe 2007: objetivos educativos y puntos de referencia 2010
Intervención del Señor Ministro de Educación y Ciencia en sesión informativa ante las Cortes Españolas. Madrid, 10 de febrero de 1975
Enlace nº 60. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
El cortometraje en las tutorías de 2º de la ESO. Guía didáctica. Proyecto hablando se entiende la gente