Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Guide pédagogique. Gouvernement ouvert. École élémentaire
Mosaico nº 10. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. Teselas de actualidad
Procedimiento de troquelado rotativo y plano del cartón ondulado. Artes gráficas. Formación profesional
PISA in Focus 114. Cómo influyen los aspectos socioeconómicos en el alumnado que estudia por su cuenta: claves de la pérdida de aprendizaje por la COVID-19
Informe anual sobre el estado y situación de las Enseñanzas Artísticas. Curso 2009-2010
redELE nº 24. Revista electrónica de didáctica de español como lengua extranjera
Bibliografía de la lengua valenciana. Tomo V (Siglo XX)
Alba nº 102. Del 1 al 15 de Agosto de 1968
El terrorismo en España. Geografía e Historia. 4º ESO
Guinovart (2ª edición)