Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Materiales para la clase de ELE 2015. Nivel A2
Vida escolar nº 28
Auxilio para Auxiliares. Propuestas didácticas para las clases de conversación de español. 2022
Formación profesional a distancia. Gestión de la compraventa. Ciclo formativo de grado superior. Gestión comercial y marketing
Tecla nº 2/2024. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Guía de auxiliares de conversación belgas en España 2017-2018
Actas del XXV seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. 25 años, 25 seminarios
Revista de educación nº 305. Reformas educativas
The internationalisation of higher education in Spain. Reflections and perspectives
Evaluación de la educación secundaria obligatoria 2000