Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Calificaciones, por áreas o asignaturas, en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1989-1990
Cursos de lengua y cultura para extranjeros en España 1992/93
Determinantes del rendimiento académico
Aula de español nº 4
Materiales para la reforma. Educación Secundaria Obligatoria. Proyecto curricular
Actas del V congreso sobre la enseñanza del español en Portugal
Colección legislativa año 1983
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Diciembre 2006
Colección legislativa año 1958
Patrimonio monumental de España. Exposición sobre su conservación y revitalización