Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Revista de educación nº 136
La educación y el proceso autonómico. Volumen I
Logística sanitaria en emergencias. Sanidad. Formación profesional
Mosaico nº 32. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Enlace nº 90. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
La prensa escrita, recurso didáctico
Administración y gestión
Mobiliario y equipo para bibliotecas y Casas de Cultura
Proyecto EDIA nº 44. Miradas urbanas, una visión compartida de la realidad
Materiales para la reforma. Educación Infantil. Colaboración de los padres