Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Contrastes. Guía didáctica del material intermedio
Ley orgánica de educación (LOE). Ley Orgánica Reguladora del Derecho a la Educación (LODE)
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2018. Actos Administrativos. Números del 1 al 4
Pruebas de la evaluación de 4º curso de educación secundaria obligatoria. Curso 2017-2018
Curso de orientación universitaria
El vehículo eléctrico como herramienta de estímulo a la innovación y fomento de la inserción laboral de los estudiantes de tecnologías de la información
Revista de educación nº 277
Guía para auxiliares de conversación españoles en Noruega 2020
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Formación Profesional. Año 2023. Actos Administrativos. Números del 1 al 4
Gida didaktikoa. Gobernu Irekia. Lehen Hezkuntza