Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Revista de educación nº 395. Enero-Marzo 2022
Enseñanzas de iniciación profesional : primera parte (planteamiento general, disposiciones legales, circulares, relación de textos)
Poco a poco. Cuaderno de actividades de español 2. Nivel I
Plan de investigación educativa y de formación del profesorado
Vida escolar nº 161
Hacia la reforma II. Documentos. Proyecto experimental 2º ciclo de Enseñanzas Medias
Sección Internacional Española = Sezione Internazionale ad opzione Spagnolo. Liceo Margharita di Castelvì (Folleto en italiano)
Mosaico nº 1. Revista de difusión cultural para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. La mujer en España
Proyecto de elaboración de materiales de F.P. a distancia. 2009-2011
Revista de educación nº 242