Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Revista de educación nº 1
PISA in Focus 113. ¿Están preparados los jóvenes de 15 años para enfrentarse a las noticias falsas y a la desinformación?
Spanish education system 1996. Summary
El desarrollo de la educación. Informe nacional de España 2004
Aportación Española al Año Internacional del Libro
Revista de educación nº 352. Las TIC en la educación obligatoria: de la teoría a la política y la práctica
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1976-2. Actos Administrativos. Números del 14 al 26 e índice 2º trimestre
Marco de Competencia Global. Estudio PISA. Preparar a nuestros jóvenes para un mundo inclusivo y sostenible. PISA 2018
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1979-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 53 más 1 número extraordinario e índice 4º trimestre
Catálogo de publicaciones, 2005