Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1955-1. Resoluciones Administrativas. Serie A: números del 1 al 28 más 1 número especial, 1 número extraordianio e índice 1954 de la serie A ; Serie B: números del 1 al 30 más 2 números extraordinar

Materiales para la reforma. Educación Primaria. Orientaciones didácticas. 1º Ciclo. Español - Catalán (Caja)

XXII Festival nacional de teatro escolar en español

La elección de estudios universitarios

La informática en la educación escolar en Europa. Informe Eurydice

Revista de educación nº 101

Tarjetas de símbolos Bliss

PISA in Focus 117. ¿Qué podemos hacer para garantizar la igualdad de oportunidades para todo el alumnado?

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Marzo 2009

Boletín informativo nº 46 Julio 2024. Eurydice España - rediE