Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Páginas
- 284
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1969-2. Resoluciones Administrativas. Números del 27 al 52 e índice 2º trimestre
Revista nacional de educación nº 36
Montaje y mantenimiento de instalaciones de frío, climatización y producción de calor. Grado medio
La aventura de aprender. Cómo hacer humanidades digitales
Tica Tico. Rompiendo el hielo
Plan Nacional de Investigación Científica, Desarrollo e Innovación Tecnológica. 2004-2007. Volumen II: Áreas prioritarias
Informe 2008: objetivos educativos y puntos de referencia 2010
ICILS. Estudio Internacional sobre la Competencia Digital (Folleto)
Guía para docentes y asesores españoles en Alemania 2022-2023
Boletín de novedades nº 3. Mayo-Junio 2016. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte