Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
De otra manera. Cuadernos de educación de adultas
IX Congreso de la Asociación Húngara de Profesores de Español (AHPE). Intervenciones y comunicaciones
Acti/España nº 12. Actividades para la clase de español
Courses for foreign students in Spain 1976-77
Nuestro Planeta
Proyecto conocimiento de la seguridad y la defensa en los centros educativos. Materias curriculares. Educación primaria
José Ortega y Gasset 1883-1955. Centenario de su nacimiento
XXXIII Premios Francisco Giner de los Ríos a la Mejora de la Calidad Educativa
Plan provincial de formación del profesorado, curso 1991-1992. (Badajoz)
Alba nº 014. Del 16 al 31 de Octubre de 1964