Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Infoboletín nº 69. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

Proyectos curriculares. Del currículo a la práctica del aula. Educación Primaria

Estudio piloto exploratorio sobre la segregación escolar del alumnado gitano

Formación profesional a distancia. Productos y servicios financieros y de seguros, básicos. Ciclo formativo de grado medio. Gestión administrativa

Alba nº 155. Del 15 al 30 de Octubre de 1970

Estudiar en España

Estudio europeo de competencia lingüística EECL. Volumen I. Informe español

Auxiliares de conversación en España

Tecla nº 1/2022. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda

IV Catálogo de buenas prácticas municipales en la prevención e intervención frente al absentismo y el acoso escolar