Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
PISA in Focus 88. ¿Cómo se relacionan el rendimiento escolar y el ambiente en el centro con la experiencia del profesorado?
Boca Bilingüe nº 8. Revista de cultura en español y portugués
Vida escolar nº 218. Monográfico I
Un bicho extraño. Un cuento raro para la clase de español. Situación de aprendizaje de Primaria
Pirineos nº 9. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Andorra
Proyecto EDIA. Recursos educativos para trabajo por proyectos para inglés en Secundaria
Boletín de educación educaINEE nº 79. Resultados de PISA 2022
Boletín de información universitaria nº 1. Monografía: la autonomía universitaria
Pedro González
Guía de centros y servicios. Madrid