Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Resumen ejecutivo. El alumnado gitano en secundaria. Un estudio comparado
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 1. Descubriendo el pasado
redELE nº 11. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Mis unidades de español. Primer cuatrimestre 2015-2016. B1.2 - ALCE
José Viera
La educación y el proceso autonómico. Volumen VI
Infoasesoría nº 98. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Introducción a la lengua y literatura españolas para secciones bilingües de Rusia. Volumen IV. Literatura española desde 1940
Índice de legislación educativa (1988). Material de apoyo a la función inspectora y a los administradores de educación
Revista nacional de educación. Enero 1942