Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Voces hispanas nº 9
Cómo realizar el autocontrol basado en el APPCC en restauración. Hostelería y turismo. Formación profesional
Boletín Informativo INEE N.º 7 enero 2022
Boletín de noticias nº 58
Policy Brief 9. ¿Leer es contagioso? Examinando las actitudes y comportamientos en lectura de progenitores y niños
Didáctica de la educación infantil. Servicios socioculturales y a la comunidad. Formación profesional
Acredita tu experiencia laboral
Plan para reducción del abandono educativo temprano
Boletín informativo Eurydice nº 4. Cifras clave de la enseñanza de lenguas en los centros escolares de Europa - Edición 2017
Dibujo técnico I. 1º de bachillerato. Bachillerato a distancia