Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Panorama internacional de la protección escolar
Revista de educación nº extraordinario año 1987. Investigación sobre integración educativa
Programa de profesorado visitante (Cartel)
Biblioteca virtual redELE nº 16
Introducción al diseño electrónico
Formación profesional a distancia. Expresión y comunicación. Ciclo formativo de grado superior. Educación infantil
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 7 abril 2006
Catálogo de publicaciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Novedades 2015. Área de Educación
Ley orgánica de universidades y reglamento del consejo de coordinación universitaria
¿Universidad sin clases? Condiciones de vida de los estudiantes universitarios en España (Eurostudent IV)