Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
EDIF 63. ¿Cómo afectan los sistemas de admisión al número de matriculados en la educación terciaria pública?
Evaluación general de diagnóstico 2009. Educación primaria. Cuarto curso. Informe de resultados
El desarrollo de las competencias clave en el contexto escolar en Europa: desafíos y oportunidades para la política en la materia
Proyecto de elaboración de materiales de F.P. a distancia. 2009-2011
España - campus de excelencia internacional = Spain - campus of international excellence
Materiales para la reforma. Educación Secundaria Obligatoria. Guía general
Rompecabezas
Programa de actividades: Los orígenes de la química y la teoría atómica. Primer curso de Bachillerato
El desarrollo de la educación. Informe nacional de España 2004
Formación profesional. Imagen personal. Grado medio. Grado superior