Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Acti/España nº 21. Actividades para la clase de español
Apuntes de métodos matemáticos de aplicación a la informática
Enlace nº 116. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Programación didáctica de ESPA. Programaciones didácticas. Nivel I - Módulo I. Ámbito de comunicación. Lengua extranjera: inglés
Guía de la integración. Edición 1993
De la urbanidad en las maneras de los niños (De civilitate morum puerilium). Edición bilingüe
Alumnes amb necessitats educatives especials i adaptacions curriculars
Títulos españoles y extranjeros de médicos especialistas. Obtención, homologación y reconocimiento
Geografía. Materiales didácticos. Bachillerato
PISA in Focus 114. Cómo influyen los aspectos socioeconómicos en el alumnado que estudia por su cuenta: claves de la pérdida de aprendizaje por la COVID-19