Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Guía para docentes y asesores españoles en Bulgaria, Hungría, Rumanía
Revista de educación nº 40
Infoasesoría nº 122. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Cursos de lengua y cultura para extranjeros en España (1989-1990). Universidades - Centros Públicos - Centros Privados
Introducción al lenguaje científico. Cuaderno de actividades de aprendizaje y vocabulario. Secciones bilingües con lengua española en la Republica Checa
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Noviembre 2005
Materiales quinto centenario nº 5. Expo`92
Materiales para la reforma. Educación Primaria 2º Ciclo. Guía documental: lenguas extranjeras
Administración. Monografías profesionales
Un sistema multicriterial para la identificación del alumnado de alto rendimiento y de alta capacidad creativo-productiva = A Multi Criteria System for the Identification of High Achieving and Creative/Productive Giftedness