Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Química. Materiales didácticos. Bachillerato
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Marzo 2007
Actividades Agrarias. Programas de Garantía Social
Boletín informativo nº 21 Enero 2020. Eurydice España - rediE
Materiales didácticos de ELE. Del aula al teatro, del teatro al aula. Dramatizaciones para la clase de ELE
La modernización de la educación superior en Europa: financiación y dimensión social 2011
Boletín de educación educaINEE nº 76. PIRLS 2021. Contexto social, económico y cultural, y de aprendizaje (I)
EDIF 58. ¿Qué diferencias y similitudes hay entre el profesorado de Primaria y el de Secundaria?
Catálogo de publicaciones 1997. Vol. 1: Área de Educación
Investigaciones en curso pertenecientes al 5.° Plan Nacional de la Red I.N.C.I.E.-ICEs