Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Seminario internacional de prospectiva de la educación
Colección legislativa año 1984
Revista de educación nº 193
Programa de aprendizaje de conceptos
Catálogo de publicaciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Novedades 2016. Área de Educación
Memoria 2002-2004. Agencia Nacional Sócrates
Infoasesoría nº 172. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Cultura año 1997-2. Actos Administrativos. Números del 5 al 12 más 1 número extraordinario y 2 suplementos
Ponto.Br. Nº 3
Acción educativa española en el exterior. Estadísticas 1995-1996