Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Estudios en España I. Nivel no universitario. Año 1985
Formación profesional a distancia. Supuesto práctico. Ciclo formativo de grado medio. Gestión administrativa
Revista de educación nº 168
Propuesta de materiales para el aula de matemáticas. (Secundaria Obligatoria)
Antología. Textos literarios para Maturita I. Secciones bilingües de Eslovaquia
Boletín Informativo Número 42 Octubre 2023. Eurydice España - Redie
Educación y formación de personas adultas en Europa. Creación de vías de acceso inclusivas a las competencias y cualificaciones
Programa de educación bilingüe en España. Informe de la evaluación = Bilingual education project Spain. Evaluation Report
Anuario brasileño de estudios hispánicos XVII. Suplemento: jubileo de plata de la APEERJ
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1971-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 25 más 1 número extraordinario e índice 1º trimestre