Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
redELE nº 29. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Resultados de matemáticas. Tercer Estudio Internacional de Matemáticas y Ciencias (TIMSS)
Tecla nº 4/2014. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Fortran
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1986. Actos Administrativos. Números del 1 al 52 más 2 números extraordinarios e índice 4º trimestre 1985
Escuela Iberoamericana de Archivos. Experiencias y Materiales. Metodología para la identificación y valoración de fondos documentales
Museo Zabaleta. Quesada (Jaén)
Alba nº 150. Del 1 al 15 de Agosto de 1970
25 años. Certamen jóvenes investigadores 1988 - 2012
Margined@.es nº 9. Instituto Español de Andorra