Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
España: la inmigración
Diseño curricular para la elaboración de programas de desarrollo individual. Área de socialización
Ceuta y Melilla, las grandes desconocidas. Unidades de secundaria y A-level
Actas del II seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Especial atención a la traducción
PISA in Focus 72. ¿Qué saben realmente los jóvenes de quince años sobre el dinero?
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Marzo 2007
Educación compensatoria
Enseñanza y aprendizaje del español en Brasil: aspectos lingüísticos, discursivos e interculturales
Guía de la integración. Edición 1999
Documento de organización del centro. F.P. Privado. Memoria informativa 1990-91