Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Biología. Materiales didácticos. Bachillerato
Materiales para la clase de ELE 2012. Nivel A1
Premios Irene 2023-2024. El valor de coeducar
PISA in Focus 74. ¿En qué medida constituye un problema el acoso escolar?
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1980-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índices 3º y 4º trimestres
Índice de legislación educativa (año 1989). Material de apoyo a la función inspectora y a los administradores de la educación
Antología de textos literarios II. (Siglos XVIII, XIX, y XX)
Cooperación internacional en materia de educación. Acción educativa en el exterior. Centros docentes de titularidad del Estado Español en el extranjero
Revista nacional de educación. Noviembre-Diciembre 1944
Revista nacional de educación nº 98