Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Leer.es. Lees. Estudiantes, docentes, familias
Escalafón de los catedráticos numerarios de las Universidades de la República. 1935
Educacion permanente y especial
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Matemáticas 3. Viaje familiar
Alba nº 028. Del 15 al 31 de Mayo de 1965
Revista de educación nº 378. October-December 2017
Lectoescritura
Música. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
Infoboletín nº 68. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
PISA in Focus 76. ¿Cómo compensan los centros las desventajas socioeconómicas?