Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
El profesorado en Europa. Carreras, desarrollo y bienestar. Informe Eurydice
Calanda nº 2. Revista didáctico-cultural
Boletín Informativo INEE N.º 4. Julio 2021
Tecla nº 2/2019. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Mos. Recurso para la educación musical. ESO y bachillerato
Morisiré esclavo. Relato de tus aventuras y desventuras entre Africa y Cuba
Enlace nº 69. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Nuevos materiales de geografía de España para las secciones bilingües de español en Polonia
Marco de Evaluación de Lengua Extranjera PISA 2025
Infoasesoría nº 152. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo