Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Pintura del gobernador, alcaldes y regidores de México. Estudio
Nuevo Pirineos nº3/2021. Revista de la Consejería de Educación en Andorra
Plan estratégico de aprendizaje a lo largo de la vida
Premios nacionales 1998 a la innovación educativa. Premios concedidos a proyectos de innovación educativa por centros y grupos de profesores para el curso 1997-98
XIX Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1996-1997
Infoboletín nº 31. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Materiales para la reforma. Educación Secundaria Obligatoria. Lengua castellana y literatura
Aljamía nº 22. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Vida escolar nº 199 - 200. Suplemento