Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Tecla nº 2/2022. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Materiales de apoyo (Volumen 1)
Sabios. Recursos interactivos de filosofía. Bachillerato
Revista de educación nº 310. Innovación en la enseñanza de las ciencias
PISA in Focus 84. ¿Qué tipo de actividades son comunes entre los adolescentes que trabajan bien con otros?
Formación profesional. Química. Grado medio. Grado superior
Materiales para la reforma. Educación Primaria. Área de lenguas extranjeras
Programa de protección del conjunto histórico-artístico de Calatayud
Articles de la Loi général de l'éducation et du financement de la réforme : approuvés par la Comission D'Education du Parlament (Cortes) Espagnol
La educación y el proceso autonómico. Volumen IV